רעיונות לשמלות כלה מיוחדות

בחירת שמלת הכלה שלך היא אחת הבחירות החשובות מכל עבורך וזאת משום שמראה הכלה והאוכל בחתונה, הם שני הדברים העיקריים שאנשים שמים לב אליהם בעת אירוע מסוג זה.

כדי שתוכלי להרשים, להדהים ולעיתים אף להתריס – חשוב שתדעי כי כיום ישנם שלל רעיונות למשלות כלה מיוחדות.

אבל כיצד תוכלי למצוא את המלה המתאימה לך ביותר ואילו רעיונות ישנם לשמלות כלה מיוחדות? הנה כל המידע הדרוש כדי שתוכלי להמם את האורחים שלך ביום הגדול!

שמלות כלה

שמלות כלה מהסרטים

אחד הטרנדים שהפכו פופולאריים אפילו כבר במראה של שמלות כלה 2015, הם שמלות כלה מהסרטים. שמלות מסוג זה הן מסרטים וסדרות כמו למשל שמלת הכלה של שלבשה ביום חתונתה קארי ברדשו האגדית מהסדרה 'סקס והעיר הגדולה', כמו השמלה הלבנה של מרלין מונרו, משלות כלה של נשים בסרטים איטלקיים, שמלת כלה בסגנון שמלת הריקודים  שלבשה סנדי מ'גריז', או אפילו שמלת הכלה של המלכה אליזבת מהסרט 'אליזבת תור הזהב' והיא שמלה ויקטוריאנית במראה קשקשים. אמצי לך את הדמות והשמלה האהובה עלייך ובחרי מעצבת שמלות כלה שתדע להתאים לך את המראה המבוקש.

בחירה בגוונים שונים

עוד בשמלות כלה מיוחדות תוכלי תמיד לבחור בשמלות בגוונים שונים שהם לא לבן. לדוגמא: תכלי לאמץ את המסורת היפנית של שמלות הכלה הידועות בצבען האדום, תכלי לבחור בשמלה בגווני קרם, וורוד בהיר או לבן משולב עם צבעים שונים כמו גם בשמלות בגווני שחור שמתאימות למי שרוצה בעיקר לזעזע!

המראה הנסיכותי

מי שרוצה לדבוק במסורת ולהרגיש נסיכה אמתית ביום חתונתה, תוכל לאמץ את מראה הנסיכה מהאגדות ולחפש שמלות כלה, תמונות של דמויות מהאגדות ובכך להתאים עבורה את השמלה המתאימה מכל.

שמלות כלה מיוחדות

שמלות במראה המחויט

מהצד השני של המתרס קיימות שמלות כלה במראה המחויט. שמלות מסוג זה מאופיינות בקווים נקיים, חיתוכים גסים יחסית, מראה מעט מרובע ואף גברי כמו גם גותי, כאשר יש כלות אשר בוחרות חליפת מכנסיים לבנה.

שמלת רקדנית

גזרת בלרינה, שמלות רכות עם כתפיות דקות או מוצלבות, המראה העדין והחצאית הדקה המתנפנפת: כולם מאפיינים שמלות בלרינות שהפכו עם השנים לטרנד בשמלות כלה. אם בעלת גוף דקיק וחטוב, שמלה כזאת תהיה מושלמת עבורך, כאשר גם אם את רוצה לחטב בגוף ניתן לעשות זאת באמצעות התאמה של שמלת כלה בלרינה מושלמת למידותייך ולמבנה גופך.

שמלות וינטג'

אחד מהטרנדים הלוהטים הוא בחירה של שמלות כלה וינטג' במראה שנות ה 20, ה 50 וה70. שמלות אלה שחלקן נמכרות אף בחנויות וינטג' או בכאלה המיועדות לכלות, מספקות שמלות מתקופות קודמות כאשר הן עברו תיקון וכעת הן מגוהצות נקיות ומוכנות עבורך ללבישה ביום הגדול!

בחרי את שמלת הכלה שתמיד חלמת עליה, נסי לקבל השראה מכל מקום לבחירת שמלות כלה (תמונות באינטרנט יכולות לסייע לך רבות) ובחרי את ההתאמה המושלמת עבורך!